Friday 2 March 2012

Business Activities

Assalam..lama sungguh saya x mengupdate blog..Ya Allah..mohon maaf sebab saya agak sibuk sikit sebelum ni..prepare nak ke USM, orientation week, classess n now projects..tapi sedaya upaya saya cuba menyetelkan satu-satu..cuma satu yang penting, business tetap maintain..saya selalu ingat pesanan rakan2..jangan jadikan sume 2 alasan..hidup harus diteruskan..i'allah

Well, rini nak share something yg saya rasa seronok sbb dengan kebizian yang melanda, business tetap jalan..alhamdulillah..dapat lagi berjumpa n share business dengan kawan lama..dan alhamdulillah sebab kawan lama saya pun dah terbukak mindanya nak berbusiness memandangkan zaman sekarang ni yang banyak sangat perlukan duit..betul x? Semua orang terfikir nak cari side incomekan..percaya atau x, dengan business yang saya jalankan bersama rakan2 saya mampu menjadikan kita usahawan yang berjaya seperti our top leader www.hanishaizi.com. Income bulanan sahaja mencecah RM200k plus plus..Ya Allah hebat tak? 

Here are the pictures of my friend..

wif diyana



Diyana dgn leader wani :)

Enjoy da pics ya..seronok jumpa kawan lama n lagi seronok if dapat share bout something yang bermanfaat kan? Do contact me...


izaminallah@gmail.com/iz_aminallah@yahoo.com
019-9447913

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...