Thursday 19 January 2012

Cinta Hati Saya

Assalam u ols..harap diberkati Allah hendaknya..amin..

Erm harini just nak buat entri paling pendek..bole? Hehe..sbb smlm saya post entri paling panjang..so fair lah kan...

Ada apa dengan shinta hati shaya tu? Sebenarnya tak ada apa sangat..yang penting siapa kan? Siapakah gerangan yang berjaya menduduki Carta Hati Saya ni? Hehe...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

TADAA..


My family...my dad,mama,and sis2..


Sebelum ni x pernah saya stori kan bout family saya..so, apa salahnya saya perkenalkan family saya kat u ols kan? Mana lah tau kenalan atau sedara mara ke kita ni..hehe...

Dalam keluarga, saya anak sulung, farah ke dua dan bongsu tu, adik kembar saya..mana satu kakak,mana satu adik,u ols teka lah..:)hehe...

Oke, dats all for today..hari pon da semakin pagi..hehe...so, semua yang baik datang dari Allah, dan yang buruk dtg dr kekhilafan saya sendiri, hakikatnya semua dari Allah s.w.t...saya doakan u ols, reader2 saya yang sudi menjenguk blog x seberapa saya ni, mudah2an Allah permudahkan segala urusan u ols..dan diberkati Allah selalu...aminnn...


izaminallah@gmail.com/iz_aminallah@yahoo.com
019-9447913






1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...