Tuesday 5 November 2013

Side Income?


Assalam hai annyeong!

Selamat bekerja bg yg bekerja ye..hope bekerja dengan penuh semangat dan ikhlas.. =)

Saya pulak bekerja depan fb dan blog..hehe..bukak kedai..memandangkan masih belum dipostingkan mengajar di mana-mana tempat lagi..btw saya bersyukur dengan rezeki yang Allah bagi...Alhamdulillah dipertemukan jodoh dengan business yang saya buat sekarang ni...yang pasti HALAL! LOL! mestilah!



Actually saya buat business ni as side income je..saja nak cukup2kan duit poket..tp, sebenarnya business ni bukan boleh cukupkan duit poket je! Siap penuh poket lagi! Hehe...Alhamdulillah...Btw, ramai yang berjaya dengan buat business ni..lets scroll down!


Hanis Haizi founder business ni tru online..al gojes mojes like a celebrity dah ye..click pic!


Ain Ismail our best leader that guide us all the way..nak berjaya kene berguru..ye tak?

Wanie Aznan..my best fwen yg mempertemukan saya dgn business ni..

Sebenarnya ramai lagi..tp nanti kang penat pulak uols nk scroll ke bawah kan? hehe...Uols perasan x persamaan mereka? Daripada gambar2 tue yang pasti dierang sume look GOJES kan? Melaram habis...Btw, dengan business ni uols boleh jadi mcm mereka jugak! Ops like me toooo..LOL!

To those yang looking for part time job nak increase needs, nak time freedom joli moli (LOL) we will guide you ols and work as a team! Susah senang kita harungi bersama2...shyysss..ni rahsia kejayaan taw...TEAMWORK!




Iz Aminallah | 019-9447913 









1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...