Friday 22 June 2012

sakit belakang???

Aduh!!! kadang2 sebelum tido blakang kite selalu je sakit kan...mmm sama mcm saya..bila da duduk lama kat kerusi tue mula la bila nak baring jep adeh~ *krak krek krak bunyi tulang pinggang 2...sakit amat..




Tapi, semua masalah boleh diselesaikan kan...cari ikhtiar, insyaallah masalah sakit kita 2 akan baik..disebabkan saya pon mengalami mslh yang sama (ats sbb zaman dulu2 slalu sgt jatuh...sampai effect kat pinggang n blakang) saya pon dengan niat nak jugak pakai demi sakit belakangku (termasuk skali ng nak kurus..hehehe) saya terus beli set PREMIUM BEAUTIFUL..sbb rupa2 nya, set PB ni bukan untuk kurus aje...banyak lagi kelebihan dia...termasuklah memperbetulkan kedudukan tulang belakang kita ni...alhamdulillah...mslh saya 2 dah kurang...malam2 da x ngadu sakit blakang dah..hehe..ske3x...






so uols, do contact me oke..jangan biarkan tulang belakang uols 2 nanti makin teruk...



izaminallah@gmail.com/izella_she@yahoo.com
019-9447913



1 comment:

  1. assalam

    terima kasih singgah.saya follow kamu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...