Sunday 8 January 2012

New Year's Promotion!

Assalamualaikum wbt...
Agak lama saya tak mengupdate entri baru kan? Windu sebenarnya ng blog ni..tp line tenet kat umh buat saya sikit pressure..hehe..sikit je..tp kite kene hadapi dengan tabah kan...hehe

Well, pejam celik pejam celik dah masuk 2012 kan. Sekejap je dah hari ke berapa lam januari ni. Tapi, melihatkan tajuk entri saya tuh, dengan feel greatnya saya nak meuar-uarkan ada special offer kepada customer saya ;)...

Apakah itu?
Sila scroll lagi di bawah key...;)




Sesiapa yang membeli 1 set of Premium Beautiful, u ols di beri diskaun sebanyak RM300..Ini bermakna:

Premium Beautiful (normal size) RM2100
(RM2400 normal price)
Premium Beautiful (large size) RM2300
(RM2600 normal price)

Anda juga layak untuk mendapat Premium Beautiful Natural Wash secara percuma oke...yang bernilai RM42...wah penjimatan berganda-ganda!


Siapa yang tak mahu memilikinya kan? U ols dah boleh dapatkan dengan harga yang AMAT murah n saving berapa ratus tuh...syiokkan??? tp dengan terma dan syarat...iaitu valid only for cash buyer...dats all! 

Senang kan? But those yang berminat nak ansuran, dan nak mendapatkan special offer spt di atas, saya ada cara...boleh runding..;)

So, kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki badan seHOT Rozita Che Wan sekaligus dapat menjamin kesihatan tubuh badan, boleh terus contact saya key..n yang ada sebarang kekonfiusan pon boleh contact or sms je saya key..kita bole sembang2 n meet2 untuk melihat sendiri PB tu...

019-9447913
iz_aminallah@yahoo.com/izaminallah@gmail.com







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...