Friday 23 December 2011

Ape tuh PREMIUM BEAUTIFUL???




As-Salam...he..;)..(mulakan hari dgn senyuman kan..)

So, apa nak stori hari ni erh..mmm sejujurnya nak kongsi dengan u ols bout Premium Beautiful..
Mungkin ada yang still x tahu apa dia Premium Beautiful (PB) kan..
So, check it out bebeh! ;)

NAK TAHU APA TUH PREMIUM BEAUTIFUL?



Premium Beautiful adalah sejenis korset atau pun pakaian dalam wanita..
Premium Beautiful ni korset no 1 di Malaysia yang telah banyak membantu wanita-wanita di Malaysia menyelesaikan masalah serta mengembalikan semula kecantikan, keyakinan dan kesihatan mereka pada tahap maksimum...


 JOM KITA TENGOK CIRI-CIRI PREMIUM BEATIFUL:

  • Superbrands - satu-satunya korset yang ada superbrand yang telah diberi award oleh Majlis Superbrand Malaysia. Sangat laris dan hangat dipasaran sebab ianya berkualiti dan telah pun terbukti.
  • Lifetime Warranty - the best part! means boleh tukar for Free of Charge sekiranya ada sebarang kerosakan.
  • Teknologi dari Jepun, US, Jerman & Taiwan
    • US - Jahitan stereoscopic iaitu jahitan yang tahan regangan. So, that’s why Premium Beautiful ni pakai berapa lama pun tak kan regang.
    • Jerman & Taiwan - Fabrik Akwatek & Akwadyne, iaitu fabrik di mana ia mampu seimbangkan suhu badan dan tidak meresap peluh. Oleh itu, pemakaian Premium Beautiful untuk jangka masa selama 8 jam sehari tidak akan mengeluarkan sebarang bau.
    • Jepun - Teknologi F.I.R yang mana salah satu kelebihannya adalah memperbetulkan aliran darah dalam badan. Yang selebihnya akan diceritakan dalam entri F.I.R k..
  • Far Infrared Ray (F.I.R) - Premium Beautiful merupakan perintis / pioneer kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi Far-Infrared Rays (F.I.R.). Premium Beautiful juga sudah berada di pasaran Malaysia more than 15 years. 
  • Pengiktirafan Persatuan Pakar Chiropractor America - berkaitan dengan tulang belakang. So, pesakit-pesakit tulang belakang tak perlu gusar n risau lagi.
  • Fabrik Akwatek & Akwadyne - fabrik yang boleh menstabilkan suhu badan. Kalau suhu persekitaran panas, PB mampu menyejukkan badan dan vise versa. Hebat kan?

  • Kuasa regangan 360 darjah - sebab adanya jahitan stereoscopic.
  • Direkabentuk untuk 70% Kesihatan dan 30% Kecantikan - Kesihatan badan akan lebih terjamin, InsyaAllah, disamping dapat memcahkan lemak. Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna, oleh itu, si pemakai akan merasa selamat dengan pemakaian Premium Beautiful.




Macam mana u ols? Hebat kan produk ni? Banyak ciri-ciri Premium Beautiful yang buat kite rase macam "nak-nak"!! Sebab ianya sangat worth dengan harganya..

Ada yang rasakan Premium Beautiful ni mahal dan cari korset lebih murah, tapi, last-last mudah rosak dan x boleh tukar..so, beli lain lagi...aleh-aleh, kos beli banyak kali tu dah same dgn harga PB ni..tak ke rugi?

Dah alang-alang membeli, biarlah beli yang betul-betul memberikan kepuasan kpd kita..untuk kebaikan diri kita jugak...apa salahnya memberi "award" kpd diri sendiri dgn memiliki PB seterusnya memiliki body secantik Rozita Che Wan kan?



U ols berminat? Boleh kontek saya seperti di bawah ;)) :

FB : Iz Aminallah

No Phone : 019-9447913

E-mail : iz_aminallah@yahoo.com/izaminallah@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...