Saturday 26 November 2011

Jual Premium Beautiful?

Haa...lame x update blog...buzy sket...ni da start cuti skola..weheeee...sangat 
suke...Well,,,dlm keseronokan bercuti sekolahan, saya dapat jual Premium Beautiful 2 set okeyz..dalam satu hari..maknenye ape tuh??? Senang weyh...wawawa...alhamdulillah...saya sgt suke n bersyukur...

Ekcelli sume ni pon berkat ajaran dari leader2 saye sepertinye, Hanis Haizi (well yang mmg ramai da kenal 2 kan..), Ain n x lupe jugak my bff Wanie..mereka2 ini lah yang banyak sangat membantu..esp menaikkan semangatku n tips2 yg bergune...x lupe jugak my bizz partner Farah..hehehe...ekcelli she’s my sis...cube bayangkan...betape strongnya saya berdampingan dgn mereka sume ni...n hasilnya...memang mengujakan sbb saya dapat jual Premium Beautiful 2 set dalam 1 hari saje (spt yang dinyatakan di atas)...he...;)betul cakap dierang..mmg x susah nak jual korset yg special nih...

So, 4 those yang berminat n nak mendapatkan income lebih plus body cun munye (of course lah kan), why not luangkan masa n cuba buat spt yg sy sdg lakukan nih...do contact me okeys...n i’ll share with u...wehehehe...upss lupe...income ribuan ye...ok..assalam..

 well,,,ni la korset kesayangan sume...he...

wawawa...apa yang korang nak tunggu lagi!!!
kontek je saye:

hp: 019-9447913
or
add facebook saya: Iz Aminallah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...